середу, 16 березня 2022 р.

Доброго дня) Звертаюся до всіх, кому у цей час необхідна підтримка та психологічна допомога. Нажаль, не з усіма із вами мені вдалося познайомитися у мирний час, але сподіваюся, що це не завадить всім бажаючим звернутися до мене особисто, якщо у вас виникне у цьому потреба. Відсьогодні я, практичний психолог ДНЗ «МВПУТД», Леоненко Марина Сергіївна, буду на зв’язку. Чим я можу бути вам корисною:  допоможу вам знайти точку опори, заспокоїтися, навчитися підтримувати інших і вірити ❤️
Отож, якщо відчуваєте, що вам потрібна психологічна підтримка, що самостійно не виходить стабілізувати ситуацію – напишіть мені, у якому форматі Вам було б зручно спілкуватися зі мною:
- аудіо/відеодзвінок через інтернет (Zoom, тощо)
- телефонний дзвінок
- текстово у меседжері (який меседжер для спілкування Вам зручний? Вкажіть посилання на свою сторінку, щоб я могла з Вами зв'язатися)
Який Ваш запит? (коротко опишіть, що Вас турбує)
❣️Вірю, що разом ми знайдемо та відкриємо щось важливе та цінне для вас. Ви зможете відчути опору на себе, на світ, на тих, хто поруч і хто далеко. Адже, попри все...  🇺🇦Ми разом! 💙💛
Мій телефон для зв’язку +380984985038 Марина Сергіївна.
Пошта mleonenkom@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар