суботу, 1 жовтня 2022 р.

ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я: ЯК ВИЙТИ ЗІ СТАНУ ЗАВМИРАННЯ

    Експерти телеграм-каналу «Подбай про себе» у межах «Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки» за ініціативою першої леді України Олени Зеленської продовжують надавати поради для підтримки психологічного здоров’я. Сьогодні вони підготували чек-лист, як вийти зі стану завмирання.

    Нагадаємо, представники МОН вивчали практичний досвід Ізраїлю щодо психологічної підтримки учасників освітнього процесу в умовах війни.

    Психологічна допомога

  •     Складіть список бажань та цілей, які ви можете досягти у реальних обставинах. Війна — це не привід відкладати мрії на потім.
  •     Розплануйте свій день, щоб у ньому були активності для досягнення визначених цілей. Дотримуйтеся графіка. Постійно згадуйте, що ви втрачаєте, якщо не будете досягати зараз своїх цілей. Війна йде, але життя не чекає.
  •     Додайте радощів, задоволень та корисної рутини у кожен день. Це важливо для відновлення внутрішнього ресурсу.
  •     Будьте уважнішими до свого психічного стану. Регулярно запитуйте себе: «Я відчуваю зараз тривожність? Яка основна причина? Що я можу з цим зробити?»
  •     Відзначайте власні успіхи у просуванні до мети. Поглиблюйте розуміння, які у вас зовнішні та внутрішні опори, що робить вас сильнішим.
  •     Будуйте нові опори – навчайтеся, створюйте стосунки, приділяйте час хобі, піклуйтеся про психічне та фізичне здоров’я.
  •     Якщо розумієте, що не можете контролювати свою тривожність, або відчуваєте, ваше життя все одно «стоїть на паузі», зверніться по допомогу до психолога.

Матеріал з сайту https://mon.gov.ua/ua/news/psihologichne-zdorovya-yak-vijti-zi-stanu-zavmirannya

Немає коментарів:

Дописати коментар